Poziomy dostępu użytkowników
Info
Poziomy dostępu warunkują widoczność konkretnych elementów w systemie dla użytkownika, mogą to być raporty, kategorie, ogłoszenia czy wpisy w bazie wiedzy
W celu dodania nowego poziomu dostępu należy przejść do zakładki Servicedesk->Poziomy dostępu użytkownika i wybrać przycisk .
W nowym oknie należy podać Nazwę oraz opcjonalnie Opis, można również określić czy spełniony ma zostać tylko jeden warunek czy wszystkie.
Aby edytować wybrany atrybut należy wybrać ikonę .
W celu wprowadzenia warunków należy wybrać ikonę .
W nowym oknie należy przypisać warunek, który będzie ograniczeniem widoczności
.
Następie należy wybrać typ warunku
W zależności od wybranego typu należy uzupełnić wartości spełniające założenia
Po dodaniu warunku należy dodać poziom dostępu danych, czyli dane do których będzie posiadać dostęp wybrana grupa użytkowników klikając przycisk +Przypisz poziom dostępu.
W nowym oknie należy wybrać:
- Obiekt biznesowy - typ do, które dostęp będzie posiadać wybrana grupa.
- Parametry - "podtyp" wcześniej wybranego typu.
A następnie określić wybrany element, do którego dostęp będzie posiadała grupa.