Show / Hide Table of Contents

    Formularze

    Info

    Formularze pozwalają zdefiniować widoku karty zgłoszenia.

    W celu dodania wybranego formularzu należy przejść do sekcji Servicedesk->Formularze oraz kliknąć przycisk logo

    W nowym oknie należy zaznaczyć pole Aktywna oraz wypełnić następujące pola:

    • Nazwa - nazwa formularza
    • Typ - nieobowiązkowy do zaznaczenia - typ nowego formularza (zamykający, zatwierdzający, ankieta, zmiany zgłoszenia, obiegu)
    • Check Agent - formularz widoczny jedynie dla operatora/inżyniera.
    • Check Użytkownik - formularz widoczny dla zwykłego użytkownika.

    Aby edytować wprowadzone dane należy wybrać ikonę logo

    Następnie należy najechać na wybrany formularz i przejść do jego edycji za pomocą ikony logo

    W nowym oknie można dodawać nowe atrybuty za pomocą przycisku logo

    oraz zmieniać układ formularza na widok 1,2 lub 3 kolumnowy.

    Rozmieszczenie pól z atrybutami można zmieniać za pomocą metody „drag&drop” w obrębie wcześniej wybranego układu.

    Warunki

    Każdy z atrybutów można przypisać do warunku za pomocą ikony logo

    W nowym oknie za pomocą przycisku logo można dodać nowy warunek.

    W formularzu należy wybrać typ warunku

    W zależności od wybranego typu należy uzupełnić wartości spełniające założenia

    Aby edytować już istniejący warunek należy wybrać przycisk logo

    Atrybut z warunkiem będzie posiadał ikonę informującą o tym logo

    Back to top Copyright © 2020 by Infonet Projekt SA