Formularze
Info
Formularze pozwalają zdefiniować widoku karty zgłoszenia.
W celu dodania wybranego formularzu należy przejść do sekcji Servicedesk->Formularze oraz kliknąć przycisk
W nowym oknie należy zaznaczyć pole Aktywna oraz wypełnić następujące pola:
- Nazwa - nazwa formularza
- Typ - nieobowiązkowy do zaznaczenia - typ nowego formularza (zamykający, zatwierdzający, ankieta, zmiany zgłoszenia, obiegu)
- Check Agent - formularz widoczny jedynie dla operatora/inżyniera.
- Check Użytkownik - formularz widoczny dla zwykłego użytkownika.
Aby edytować wprowadzone dane należy wybrać ikonę
Następnie należy najechać na wybrany formularz i przejść do jego edycji za pomocą ikony
W nowym oknie można dodawać nowe atrybuty za pomocą przycisku
oraz zmieniać układ formularza na widok 1,2 lub 3 kolumnowy.
Rozmieszczenie pól z atrybutami można zmieniać za pomocą metody „drag&drop” w obrębie wcześniej wybranego układu.
Warunki
Każdy z atrybutów można przypisać do warunku za pomocą ikony
W nowym oknie za pomocą przycisku można dodać nowy warunek.
W formularzu należy wybrać typ warunku
W zależności od wybranego typu należy uzupełnić wartości spełniające założenia
Aby edytować już istniejący warunek należy wybrać przycisk
Atrybut z warunkiem będzie posiadał ikonę informującą o tym