Show / Hide Table of Contents

    Protokoły

    Protokoły pozwalają na stworzenie raportu ze zgłoszenia, który może zostać wygenerowany jako plik PDF. Można skonfigurować od zera jak taki plik PDF ma wyglądać i co ma zawierać.

    Aby stworzyć protokół przechodzimy do Servicedesk->Protokoły i klikamy przycisk +, następnie uzupełniamy formularz.

    Klikamy przycisk Szczegóły przy nazwie protokołu. Dalej dostaniemy możliwość skonfigurowania nowego protokołu. Konfigurujemy go według naszych potrzeb i zapisujemy.

    Mamy kilka możliwości, aby użyć naszego protokołu:

    • odpowiednio skonfigurowana akcja
    • odpowiednio skonfigurowany obieg
    • ręczne generowanie protokołu wybierane z listy rozwijalnej w szczegółach zgłoszenia (na poniższym screenie)

    Wygenerowany protokół będzie wyglądał w taki sposób:

    Back to top Copyright © 2020 by Infonet Projekt SA