Organizacje
Info
W systemie można stworzyć organizację, do której dodawani będą użytkownicy lub firm zewnętrzne, które będą świadczyć usługi dla danej organizacji.
W celu dodania nowej organizacji należy przejść do sekcji Zarządzaj użytkownikami->Organizacje oraz kliknąć przycisk
W nowym oknie należy wybrać i uzupełnić:
- Typ organizacji - typ organizacji definiowany jest w sekcji Typy organizacji Typy organizacji
- Logo - logo organizacji
- Nazwę - nazwę organizacji
- Opis - opis organizacji
- NIP
- Kod
- Umowa SLA
Po zapisaniu danych można przejść do zarządzania organizacją za pomocą przycisku
Do organizacji można dodać Kontakt Kontakty
Z poziomu zarządzania organizacją można również dodać struktury z Active Directory Kontrolery domeny
Dodatkowo można powiązać Umowę SLA (konfigurowaną w Servicedesk->Umowy SLA) oraz dodać Centrum kosztów Centra kosztów
Aby edytować podstawowe dane organizacji należy wybrać przycisk