Reguły
Info
Reguły umożliwiają automatyzację akcji wykonywanych przez portal dla urządzeń mobilnych.
W celu utworzenia reguły należy przejść do sekcji Zarządzanie mobilnymi->Reguły i wybrać ikonę
W nowym oknie należy uzupełnić pola:
- Nazwa - nazwa reguły.
- Zdarzenie wyzwalające - działanie, które wywoła regułę.
- Opis
- Harmonogram - określa częstotliwość wywoływania.
Dostępne zdarzenia wyzwalające dla reguł Zarządzania mobilnymi:
- Rejestracja nowego agenta mobilnego
Nowa reguła pojawi się na liście reguł po kliknięciu w przycisk Zapisz.
Aby przejść do edycji wprowadzonych dane należy najechać na regułę i wybrać przycisk
Aby przejść do tworzenia ścieżki, która określi działanie reguły należ wybrać ikonę
Tworzenie drzewa decyzji
W celu rozpoczęcia przypisywania warunków, należy zaznaczyć pole z nazwą zdarzenia wywołującego.
Dzięki temu będzie można wybrać przypisanie akcji lub warunku dla PRAWDY. Wybieramy gotową akcję lub tworzymy nową. W tym przykładzie wybierzemy nową akcję Wykonaj backup SMS, kontakty, rejestr połączeń.
Uzupełniamy formularz i zapisujemy go. Drzewo decyzji reguły zostanie zaktualizowane.
W tym przypadku reguła po zarejestrowaniu nowego agenta mobilnego wykona backup danych urządzenia wybranych przez nas w akcji.