Show / Hide Table of Contents

    Reguły

    Info

    Reguły umożliwiają automatyzację akcji wykonywanych przez portal dla urządzeń mobilnych.

    W celu utworzenia reguły należy przejść do sekcji Zarządzanie mobilnymi->Reguły i wybrać ikonę logo

    W nowym oknie należy uzupełnić pola:

    • Nazwa - nazwa reguły.
    • Zdarzenie wyzwalające - działanie, które wywoła regułę.
    • Opis
    • Harmonogram - określa częstotliwość wywoływania.

    Dostępne zdarzenia wyzwalające dla reguł Zarządzania mobilnymi:

    1. Rejestracja nowego agenta mobilnego

    Nowa reguła pojawi się na liście reguł po kliknięciu w przycisk Zapisz.

    Aby przejść do edycji wprowadzonych dane należy najechać na regułę i wybrać przycisk logo

    Aby przejść do tworzenia ścieżki, która określi działanie reguły należ wybrać ikonę logo

    Tworzenie drzewa decyzji

    W celu rozpoczęcia przypisywania warunków, należy zaznaczyć pole z nazwą zdarzenia wywołującego.

    Dzięki temu będzie można wybrać przypisanie akcji lub warunku dla PRAWDY. Wybieramy gotową akcję lub tworzymy nową. W tym przykładzie wybierzemy nową akcję Wykonaj backup SMS, kontakty, rejestr połączeń.

    Uzupełniamy formularz i zapisujemy go. Drzewo decyzji reguły zostanie zaktualizowane.

    W tym przypadku reguła po zarejestrowaniu nowego agenta mobilnego wykona backup danych urządzenia wybranych przez nas w akcji.

    Back to top Copyright © 2020 by Infonet Projekt SA