Show / Hide Table of Contents

    Baza wiedzy

    Info

    Baza wiedzy pozwala tworzyć zbiory artykułów dotyczących określonych dziedzin wiedzy.

    Aby dodać nową bazę należy przejść do zakładki Servicedesk->Bazy wiedzy i wybrać przycisk logo.

    W nowym oknie należy podać Nazwę oraz opcjonalnie Opis i kolor górnej ramki.

    Aby edytować wprowadzone dane należy wybrać ikonę logo.

    Aby przejść do bazy wiedzy należy kliknąć przycisk logo.

    W nowym oknie pod przyciskiem logo istnieje możliwość zbudowania drzewka kategorii.

    Aby dodać nową kategorię należy wybrać przycisk Dodaj, w nowym oknie należy podać Nazwę oraz opcjonalnie opis i kategorię nadrzędną.

    Aby dodać nowy artykuł należy wybrać przycisk logo.

    W nowym formularzu znajdują się następujące pola:

    • Kategoria bazy wiedzy - kategorii, w której umieszczony ma zostać artykuł.
    • Tytuł - tytuł artykułu.
    • Opis - dodatkowy opis
    • Data publikacji - od kiedy artykuł będzie dostępny
    • Data wygaśnięcia - do kiedy artykuł będzie dostępny
    • Załączniki - możliwość dodania plików do artykułu
    • Treść - treść artykułu.
    • Ograniczenie widoczności - ogranicza dostęp do wybranego artykułu na podstawie poziomu dostępu

    Aby wyedytować artykuł należy na niego kliknąć i w nowym oknie wybrać przycisk logo.

    Back to top Copyright © 2020 by Infonet Projekt SA