Baza wiedzy
Info
Baza wiedzy pozwala tworzyć zbiory artykułów dotyczących określonych dziedzin wiedzy.
Aby dodać nową bazę należy przejść do zakładki Servicedesk->Bazy wiedzy i wybrać przycisk .
W nowym oknie należy podać Nazwę oraz opcjonalnie Opis i kolor górnej ramki.
Aby edytować wprowadzone dane należy wybrać ikonę .
Aby przejść do bazy wiedzy należy kliknąć przycisk .
W nowym oknie pod przyciskiem istnieje możliwość zbudowania drzewka kategorii.
Aby dodać nową kategorię należy wybrać przycisk Dodaj, w nowym oknie należy podać Nazwę oraz opcjonalnie opis i kategorię nadrzędną.
Aby dodać nowy artykuł należy wybrać przycisk .
W nowym formularzu znajdują się następujące pola:
- Kategoria bazy wiedzy - kategorii, w której umieszczony ma zostać artykuł.
- Tytuł - tytuł artykułu.
- Opis - dodatkowy opis
- Data publikacji - od kiedy artykuł będzie dostępny
- Data wygaśnięcia - do kiedy artykuł będzie dostępny
- Załączniki - możliwość dodania plików do artykułu
- Treść - treść artykułu.
- Ograniczenie widoczności - ogranicza dostęp do wybranego artykułu na podstawie poziomu dostępu
Aby wyedytować artykuł należy na niego kliknąć i w nowym oknie wybrać przycisk .