Show / Hide Table of Contents

    Raporty

    Info

    Raporty służą za graficzne/tekstowe przedstawienie interesujących użytkownika statystyk dotyczących informacji z modułu Servicedesk.

    W przypadku braku interesującej statystyki do przedstawienia w formie graficznej istnieje możliwość jej stworzenia. W tym celu należy przejść do zakładki Servicedesk->Raporty

    W nowym oknie dodać nowy raport za pomocą przycisku logo

    Edytor raportów został podzielony na 3 etapy:

    1. W pierwszej sekcji (Dane podstawowe) wybierane jest typ raportu oraz jego nazwa.

    2. W drugiej sekcji (Filtry) następuje zawęrzenie wyników.

    3. W trzeciej sekcji (Szczegóły) można wybrać typy wykresów i sposób wyświetlania zebranych informacji.

    Aby edytować raport należy wybrać przycisk logo

    Aby podejrzeć raport należy wybrać przycisk logo

    W celu dodania raportu na panel należy przejść do konfiguracji Widgetów oraz Dashboardów.

    Back to top Copyright © 2020 by Infonet Projekt SA