Widżety
Info
Widżety umożlwiają przedstawianie raportów na dashboardach.
Po wytworzeniu raportu należy przejść do zakładki Ustawienia->Definicje widżetów
W nowym oknie wybrać ikonę i w okienku popup uzpełnić dane:
- Tytuł - nazwa widżetu.
- Typ widżetu
- Dane odpowiedniego widżetu
Aby edytować widżet należy wybrać przycisk
Raporty Servicedesk Raporty Urządzenia mobilne Raporty Zarządzanie dokumentami
Dashboard
Info
Tablica (Dashboard), służy do wyświetlania wyników i niezbędnych informacji z sekcji Servicedesk/Zarządzanie dokumentami/Urządzenia mobilne, można ją konfigurować zarówno w widoku dla administratora jak i normalnego użytkownika systemu.
Aby dodać/edytować dashboard należy przejść do sekcji Servicedesk/Urządzenia mobilne/Zarządzanie dokumentami i z prawego górnego rogu rozwinąć ikonę
Aby dodać nowy widok należy wybrać przycisk .
W nowym oknie należy podać Nazwę oraz opcjonalnie Opis. Aby edytować wprowadzone dane należy zaznaczyć przycisk .
Po zapisaniu należy wybrać nowy widok z listy rozwijanej i kliknąć przycisk edycji .
W panelu edycji, aby dodać nowy widżet, należy kliknąć przycisk .
W nowym oknie należy wybrać interesujący raport.
Po zapisaniu nowy widżet pojawi się na panelu, aby zmienić jego pozycję należy najechać na raport i za pomocą myszki przesuwać go po siatce, aby zmienić jego rozmiar należy
wykorzystać strzałki umieszczone nad jego nazwą .
Po dodaniu wszystkich elementów należy zapisać zmiany .
Aby edytować widok dostępny dla użytkownika, nie będącego inżynierem, należy wybrać widok Default Client Template.