Zarządzanie użytkownikami
Sekcja ta pozwala na bardzo elastyczne i zaawansowane zarządzanie użytkownikami. Sekcja ta dzieli się na mniejsze kategorie:
Organizacje – w tej sekcji definiujemy organizacje, do których będziemy przypisywać pojedynczych użytkowników i kontakty
Typy organizacji- w tej sekcji kategoryzujemy organizacje np. Podwykonawcy, Klienci itd.
Nieobecności - w tej sekcji mamy możliwość odnotowania nieobecności pracowników oraz dodawania zastępstwa
Typy nieobecności - w tej sekcji określamy typy nieobecności np. Zwolnienie lekarskie, Urlop wypoczynkowy itd
Kontakty - w tej sekcji zapisujemy dane kontaktowe do pojedynczych osób, a także przypisujemy kontakty do organizacji
Osoby - Osoba to podstawowa jednostka, do której przypisywane są kolejno kontakty, loginy oraz tożsamości użytkowników. Jedna osoba może posiadać wiele kontaktów, loginów i tożsamości.
Grupy użytkowników - miejsce, gdzie definiujemy grupy użytkowników lub grupy opiekunów. W tym miejscu możemy tez nadać grupie wcześniej zdefiniowaną rolę
Dynamiczne grupy użytkowników - to grupy do których przypisywani są użytkownicy spełniający zdefiniowane kryteria.
Tożsamości użytkowników - Po utworzeniem nowej osoby tworzona jest również jej tożsamość. Tożsamość użytkownika służy do nadawania uprawnień poprzez mechanizm ról.
Loginy użytkowników - Wraz z utworzeniem nowej osoby tworzony jest również jej login który pojawi się na liście loginów.
Role - w sekcji tej definiujemy role, które mogą ograniczać dostęp użytkownika do poszczególnych modułów systemu Oxari.